Monday 11 July 2016

سگی بہن کی چدائی

سگی بہن کی چدائی

میری عمر ٢٧ سال ہے میری بہن 24 سال کی ہے اس کا نام ریما ہے وہ بہت گوری اور اور کامک ہے. ہم دونوں ایک دوسرے سے بہت بے تکلف ہیں ایک دن باتوں باتوں میں نے کہا واہ پیاری بہنا. تو اس نے بھی کہا کیسے ہو بھئیا پھر دھیرے دھیرے ہم دونوں کے بیچ پیار بڑھتا گیا اور ہم بھائی بہن سے عاشق معشوق بن گئے .ایک صبح ماتا جی اندور چلی گئیں اور گھر میں کیول میں اور میری بہن بچے تھے میں نہا کر تیار ہؤا. میری بہن ریما رسوئی میں تھی میں اس کے پیچھے جا کر کھڑا ہو گیا اور دھیرے سے اس کے کان میں کہا واہ میری جانو، بتا آج کیا کریں؟ ریما نے بھی دبی آواز میں کہا، میں سمجھی نہیں پھر میں نے ریما کا ہاتھ پکڑ کر اسے اپنی طرف گھمایا اور اس کے بالوں میں ہاتھ ڈال کر اس کے ہونٹوں کو چومنے لگا میری بہن مجھ سے لپٹ گئی پھر ہم الگ ہوئے تو ریما مجھ سے نظریں نہیں ملا رہی تھی میں نے بولا کیا ہؤا میں نے کچھ غلط کیا کیا..پیار محبت میں سب چلتا ہے. ریما پاگل..مجھ سے شرما رہی تھی..
میں اپنے بھائی سے کیا شرم یار ..
ریما :ہاں.. لیکن کیا کروں 
میں رک میں آتا ہوں..
پھر میں ایک رومال لے کر آیا اور اپنی بہن کی آنکھوں پر باندھ دیا. 
ریما بولی - یہ کیا کیا یار..مجھے کچھ دکھ نہیں رہا. 
میں بہن اب دکھے گا نہیں تو شرم بھی نہیں آئے گی..ٹھیک ہے..
ریما : واہ میرے بھئیا..
پھر میں نے اس کا ہاتھ پکڑا اور اور دالان میں لایا جہاں بے حد اجالا تھا..پھر میں نے گھر کے سب دروازے مقفل کر دیے اور اپنے سارے کپڑے اتار دیے,,پھر میری بہن کا ہاتھ میرے لنڈ پر رکھا;
وہ کہنے لگی یہ کیا ہے. 
میں : اسے لنڈ کہتے ہیں..
ریما : ہائے ..یہ تو بہت کڑک ہے اور موٹا بھی ہے..
میں : ہاں..
پھر میں نے ایک ایک کر کے میری بہن کے سارے کپڑے اتارے اور بہن کو پوری ننگی کر دیا میری بہن پتلی اور بہت گوری تھی..اس کا بدن قہر ڈھا رہا تھا بڑے بڑے پستان اور بھورے چوچک گول گول گانڈ پھر میں نے بہن کی گانڈ پر ہاتھ پھیرا پھر چھوٹی بہن کے پستان دبائے..
پھر کہا: آج میری سگی بہن میرا لنڈ منہ میں لے گی کیوں ریما..
تو وہ نیچے بیٹھ کر میرا لنڈ چوسنے لگی..١٠ منٹ بعد میں نے اس سے کہا اب میں خوشبو سونگھنا چاہتا ہوں..ریما تم گھوڑی بن کر اپنی گانڈ اوپر کر لو..
تو ریما فورا گھوڑی بن گئی ;میں نے بہن کی گانڈ کے چھید کو دیکھا وہ تھوڑا لال لال تھا اس کے آس پاس تھوڑی سی ٹٹی بھی لگی تھی ;میں نے اسے سونگھا ..اور گہری سانس لی تو مزا آ گیا..کیا مہک تھی..میرا لنڈ بےحد کڑک ہو گیا پھر میں نے اپنی زبان بہن کی گانڈ کے چھید میں پھیرنا شروع کی..اس کی ٹٹی کا سؤاد بھی لیا وہ تھوڑا کسیلا سا تھا 
پھر ریما بولی بھئیا بس کرو نا ورنہ; 
ورنہ کیا جان..
ریما : ورنہ باہر آ جائے گی..
میں : کیا بیٹا تھوڑا کھل کے تو بول..
ریما ٢ سیکنڈ رکی اور بولی بھئیا اب میری ٹٹی آنے والی ہے. 
میں آنے دے آج تجھے دکھا دوں ایک بھائی اپنی بہن سے کتنا پیار کرتا ہے .
ریما : ہوشیار..بھائی یہ لو.
.اور اس کی گانڈ کا چھید بڑا ہؤا اور اس کی ٹٹی کا ٹکڑا باہر آنے لگا میں نے وہ تھوڑا سا اپنی جیبھ سے چاٹا پھر اس کے چھید کو چاٹا اور کہا ریما اب تیار ہو جا میں پہلے تیری گانڈ ماروں گا
ریما : ہاں ویسے بھی میری تو ٢ بار چھوٹ ہو گئی ہے 
میں نے اپنا لنڈ اپنی بہن کی گانڈ میں رکھا اور اور دھکا دیا..
ریما:.ہائے ہائے کر کے کراہنے لگی..
میں :ریما جانو کیا ہؤا
ریما: تھوڑا درد ہو رہا ہے..لیکن بھئیا تم تو کرو..
پھر میں نے واپس اپنا لنڈ اس کی گانڈ میں دینا شروع کیا وہ کراہنے لگی..
پھر میرا پانی آنے لگا تو میں نے کہا پانی کہاں چھوڑوں منہ میں یا گانڈ میں 
ریما سیدھی ہو کر بیٹھ گئی اور بولی میرے منہ میں چھوڑو ;
پھر میں نے اپنا لنڈ ریما کے منہ میں دیا اس پر ریما کی گانڈ کی ٹٹی بھی لگی تھی ریما نے چاٹ کر میرا لنڈ صاف کیا اور پھر لنڈ چوسنے لگی..میرا پانی نکلنے لگا اور میری بہن اسے پورا پی گئی اب ہم دونوں تھک گئے تھے..تو ننگے ہی ایک دوسرے سے لپٹ کر سو گئے .پھر قریب ٣٠ منٹ بعد میری نیند کھلی تو دیکھا ریما نے میرے لنڈ کو منہ میں لے رکھا ہے اور اس کی صفا چٹ چوت پوری گیلی ہے تو میں نے ریما کی چوت میں منہ ڈال کر اپنا لنڈ اس کے منہ میں دے دیا..
پھر میں نے کہا بہن اب تجھے شرم نہیں آ رہی تو ریما بولی 
بھئیا تم بھی نا 
پھر میں نے ریما سے کہا چلو اب تمہاری چدائی کرتے ہیں
ریما: ہاں بھائی میری بھی چوت لنڈ مانگ رہی ہے. 
پھر ریما کو میں نے لٹا کر اس کے پاؤں چوڑے کروائے پھر اپنا لنڈ بہن کی چوت سے سٹا دیا.تو بہن سسکاریاں بھرنے لگی میں نے ایک دھکا دیا ریما درد سے چیخ پڑی میں نے اپنے لنڈ کو دیکھا تو اس پر تھوڑا خون لگا تھا اور میری بہن کا سارا بدن کانپ رہا تھا.
میں : جانو کیا ہؤا درد ہو رہا ہے
ریما :ہائے . 
میں: دیکھ تیری جھلی ٹوٹ گئی ہے اور تیری چوت سے خون نکل رہا ہے..
ریما جلدی سے صاف کرو بھئیا ورنہ داغ پڑ جائیں گے
پھر میں نے ایک کپڑے سے بہن کی چوت سے خون صاف کیا ..
پھر ریما سے کہا جانو تھوڑا درد ہو گا تھوڑا سا سہن کر لینا پھر بہت مزا آئے گا
ریما : ہاں میں اپنے بھائی کے لئے سب سہن کر لوں گی 
پھر میں نے ایک زور کا جھٹکا دیا تو میری بہن اچھل پڑی اور کراہتے ہوئے آہستہ آہستہ چودنے کی ضد کرنے لگی میں نے بنا رکے دو تین دھکے دیے تو ریما کی آنکھوں سے آنسو آنے لگے وہ درد سے تڑپ رہی تھی..اور کراہ بھی رہی تھی میں نے اپنا کام چالو رکھا اور ٥ منٹ بعد ریما بھی میرا ساتھ دینے لگی 
میں کیسا لگ رہا ہے بہن..
ریما :ہاں مزا آ رہا ہے جیسے کوئی میری چوت میں لگی آگ کو پانی ڈال کے بجھا رہا ہے مزا آ گیا.اور تیز کرو بھئیا کس کے چود دو اپنی بہن کو اپنا پانی بھی ڈال دو اپنی بہن کی چوت میں 
یہ سن کر میری لنڈ اور بھی کڑک ہو گیا .. میرا پورا کا پورا لنڈ بہن کی چوت میں ڈال دیا اور زور زور سے بہن کو چودنے لگا .. اور بھی میرے ساتھ دے رہی تھی .. گانڈ اٹھا اٹھا کر میرا پورا کا پورا لنڈ اپنی چوت میں لے رہی تھی اور میرا لنڈ کا مزا لے رہی تھی .. ہم دونوں چدائی کے ساگر میں تھے .. بار بار ساگر کے بڑے بڑے طوفان کی طرح زور زور سے چدائی کر رہا تھا .. میں اس کی منہ میں جیبھ ڈال دیا اور میری سگی بہن میری جیبھ کو اپنی منہ میں لے کر چوس رہی تھی اور میں لنڈ گھسا جا رہا تھا .. اور جب پورا کا پورا لنڈ اندر جاتا ہے وہ چلاتی ہے اور خود فرمائیش کرتی ہے کہ چودتے رہو، بہت مزا آ رہا ہے چود دو اپنی چھوٹی بہن کو چود دو لنڈ کا پانی میری چوت میں دے دو مجھے اپنے بچے کی ماں بننا ہے تم تو کیا مست چدائی کرتے ہو بھئیا زور زور سے چودو مجھے .. 
وہ پاگلوں کی طرح یہ بول رہی تھی اور میری چدائی کا مزا لے رہی تھی میری چھوٹی بہن .. ١٠ منث ایسے چدائی کے بعد وہ مجھے زور سے پکڑ لیا اور مجھے اپنی طرف اور زور سے کھینچنے لگی ..٣٠ سیکنڈ میں میری بہن کی چوت سے آدھا کلو پانی نکل گیا اور وہ چپ ہو گئی میں سمجھ گیا بہن نے پانی چھوڑ دیا ہے.. لیکن ابھی میری چدائی باقی تھی .. 
میں نے اس کو اٹھنے کو کہا اور بولا واہ میری رنڈی بہنا .. اب تم گھوڑی بن جاؤ 
وہ ترنت گھوڑی بن گئی اور میں پیچھے کتے کی طرح بہن کو چودنے لگا.. میں زور زور سے لنڈ ڈالنے لگا تو وہ چلانے لگی کیونکہ اس کی تو ہو گئی تھی .. اس لئے تھوڑا درد ہو رہی تھا .. مگر میں رکنے والا نہیں تھا.. میں زور زور سے لنڈ گھسانے لگا ٢ منٹ کے بعد میری لنڈ کا پانی بہن کی چوت میں چھوڑ دیا.. اس کے بعد ہم دونوں ایک ساتھ ١٠ منٹ تک لیٹے رہے.. ایک دوسرے کے اوپر .. 
جب ہم دونوں شانت ہوئے تب میری بہن بولی واہ میرے بھئیا، واہ میرے سیاں .. مجھے آج بہت مزا آیا .. 
اور میں نے بولا مجھے بھی .. 
اس کے بعد جب بھی گھر میں کوئی نہیں رہتا ہے ہم دونوں بھائی بہن کا سمبھوگ چلتا رہتا ہے ..

3 comments:

  1. Teri behan ko mein bhi chodna chahta hun plzzx

    ReplyDelete
  2. میں بھی تمہاری بہن چودنا چاہتا ہوں اس کی چوت اور گاںڈ دونوں

    ReplyDelete
  3. مجھے تمہاری بہن کے ممے چوسنے ہیں اگر کوئی اور لڑکی آپ ڈھونڈ لو تو بہت اچھا ہوگا

    ReplyDelete