Monday 11 July 2016

نوکرانی کی گانڈ چاٹی

نوکرانی کی گانڈ چاٹی

نمستے میرا نام روہن ہےاور میں;گوہاٹی ;سے ہوں ,,,میری عمر ٢٥ ہے قد ٥ فٹ ١١ انچ اور رنگ گندمی ہے ,,,,میرے گھر پے میرے ماتا جی پتا جی اور ٢ چھوٹے بھائی ہیں ...دونوں چھوٹے بھائی ہاسٹل میں پڑھتے ہیں پتا جی کا کاروبار ہے کپڑوں کا ,,,اور ماتا جی گھریلو خاتون ہیں ...اب میں کہانی پہ آتا ہوں ہمارے گھر پے ایک نوکرانی تھی اس کا نام مالا تھا اس کی عمر ٣٢ سال کی اور رنگ سانولا تھا اس کی گانڈ بہت موٹی تھی جیسا کہ کوئی مٹکا ہو, اس کی چوچی میرے لنڈ کو کھڑا کر دیتی; بات اس دن کی ہے جب ماں اور پتا جی کو گوہاٹی سے باہر جانا تھا کسی شادی میں لیکن ماں نے کہا بیٹا تو بھی چل میں نے کہا ماں مجھے تھوڑا کام ہے یہاں اس لئے میں نہیں جا سکتا پھر ماں نے کہا ٹھیک ہے میں مالا کو بول دوں گی کہ ٤ دن یہیں پہ رہ جائے ...پھر ماں نے مالا کو آواز دی اور مالا سے کہا کہ تو یہیں رک جا نا اس نے منع کر دیا بی بی جی میرا گھر میں چھوٹا بچہ ہے اور میرا پتی بھی کہیں باہر گیا ہے ...پھر ماں نے کہا ٹھیک اپنے بیٹے کو یہیں لے آ وہ ابھی چھوٹا اس لئے تنگ کرے گا..................مالا نے کہا ٹھیک ہے ,,,اگلے دن صبح ٦ بجے ماں اور پتا جی کو ریل میں بٹھا کے میں گھر آیا ,,,تقریبا ٨ بجے مالا اپنے بچے کو لے کر آ گئی بچے کو سلا کے وہ گھر کا کام کرنے لگ گئی میں نے مالا کو آواز دی اور کہا میرا پانی گرم ہؤا کیا..اس نے کہا ہاں بابو ابھی لاتی ہوں میں غسلخانے میں تھا کاچھے میں اور دانت مانجھ رہا تھا مالا سانولی تھی اس لئے مجھے پسند تھی مالا پانی لے کر آئی اور رکھنے جھکی تب اس کا پستان یعنی چوچی تھوڑی دکھ رہی تھی ,,,میں نے کہا مالا غسل خانہ کتنا گندا ہے تھوڑا صاف کر دو اس نے اپنی ساری اوپر کمر میں باندھ لی اور جھک کے جھاڑو سے صاف کر رہی تھی ,,میں اس کے پیچھے آ کے گانڈ میں لنڈ سٹا دیا اور پانی پھینکنے لگا تاکہ وہ صاف کر سکے مالا نے کہا بابو کچھ گڑ رہا ہے میں نے کہا کیا کروں غسلخانہ تھوڑا چھوٹا ہے نا ,,,,اس لئے میں ٹکرا رہا ہوں میں نے سوچا آج اچھا موقع اسے چودنے کا میں نے ہمت کی اور ساری کے اندر ہاتھ ڈال کے اس کی گانڈ کے چھید میں ڈالنے لگا وہ چونک گئی یہ کیا کر رہے ہو بابو میں نے کہا مالا ابھی ابھی مکڑی کا بچہ تمہاری ساری میں گھسا!

اس کو نکالنے تھا وہ ڈر گئی کہا بابو کہا میں نے کہا ادھر منہ کرو میں دیکھتا ہوں پھر میں نے ساری اوپر کی اور دیکھا مالا کی چڈی پھٹی ہوئی تھی میں نے کہا مالا لگتا ہے مکڑی کا بچہ تمہاری چڈی پھاڑ کے گانڈ میں گھس رہا ہے نکالنا پڑے گا مالا نے کہا نہیں ہم غریب ہیں اس لئے پھٹی ہوئی ہے میں نے چڈی کھول دی مالا سے کہا کہ چپ رہنا میں دیکھتا ہوں مکڑی ,,,کو وہ ڈری ہوئی تھی پھر میں نے اس کی چڈی کھول دی اور گانڈ کے چھید میں اپنی انگلی ڈال کے گھمانے لگا اسے درد ہو رہا تھا وہ زور سے سسکیاں لینے لگی۔ بابا جلدی سے نکال دو مکڑی کو درد ہو رہا ہے پھر میں نے انگلی جب نکالی تو دیکھا تھوڑی ٹٹی میرے ہاتھ میں لگ گئی میں نے کہا مالا الٹی سو جاؤ نہیں تو نہیں نکلے گی وہ سو گئی میں نے اس کی گانڈ دونوں ہاتھوں سے پھیلا دی اور اپنی جیبھ گانڈ کے چھید میں ڈال دی وہ بولی ہائے بابو، ایسے مت کرو بابو مجھے ڈر لگ رہا ہے پھر میں نے اس کی ٹٹی تھوڑی چاٹ لی واہ! کیا ٹٹی تھی تقریبا ایک گھنٹے گانڈ چاٹتا رہا

میں نے اس چھید کو کالے سے لال کر دیا اب اس کی چوچی کو کپڑے ٹانگنے والی چٹکی سے نوچ دیا او بہت ساری چثکیاں لگا دیں اس کی چوچی اس کی گانڈ اور اس کی چوت پہ وہ زور زور سے رونے لگی صاحب مجھے چھوڑ دو میں نے کہا ابھی نہیں اور اس کی چوت پھاڑ دی اور پورا منہ اس کی چوت میں ڈالنے لگا اور اپنی ٣ انگلیاں اس کی گانڈ میں گھسا رکھی تھیں اور زور زور سے اندر باہر کرنے لگا میں نے اس کو کھڑا کیا اور اپنا لنڈ اس کے منہ میں ڈال دیا وہ رونے لگی میں نے کہا میں نے بھی تو تیرا سب کچھ چاٹا ہے پھر لنڈ کو زور سے اس کی چوت میں دھکیل دیا میرا لنڈ اتنا لمبا تھا کہ وہ بولی آپ تو آج میری موت کو لا کے چھوڑو گے میں نے جھڑ گیا; پھر میں نے اسے اپنے ساتھ نہلایا اور گانڈ میں صابن لگا کے لنڈ دھکیل دیا تقریبا اس کی آدھے گھنٹے گانڈ مارنے کے بعد میں نے اپنا رس اس کی منہ میں ڈال دیا اس نے ورودھ کیا لیکن میں کہاں ماننے والا تھا .....پھر اس کے بچے کی رونے کی آواز آئی وہ اٹھ گیا اور ماں کا دودھ پینے کے لئے رو رہا تھا ,,,,اور اسی طرح میں اسے ٤ دن ٹھیک سے گانڈ کا رس پیا اور کچھ دنوں بعد اس کے پتی کی حادثاتی موت ہو گئی اور اب وہ ہمارے یہاں کام نہیں کرتی لیکن میں ہی کبھی کبھی اس کے گھر جا کے اسے کچھ پیسے دیتا ہوں اور جب من کرتا تب چود دیتا ہوں ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,اب اس کی گانڈ اتنی بڑی ہو گئی کہ آپ ایک ہوٹل کھول سکتے ہو اس کی گانڈ میں ......میں نے اسے سمجھایا کہ ہمارے گھر کام کرو پیسے کی چنتا مت کرو تمہاری زندگی بھی گزر جائے گی اور میں بھی تمہاری گانڈ سونگھ سکتا ہوں .....اس نے کہا ٹھیک ہے بابو . اگلے دن وہ صبح گھر آئی ..جب میں سو کے اٹھا ہی تھا ,,,,پتا جی دوکان جا چکے تھے اور ماتا جی ماسی کے گھر جانے والی تھیں ,,,مالا کو ڈر لگنے لگا کہ صاحب بھی نہیں ہیں اور بی بی جی بھی جا رہی ہیں ,,یہ میری گانڈ کے اندر گھس جائے گا ہائے بھگوان بچا لو اس گندے انسان سے,,,,,,ماتا جی چلی گئی ,,,,مالا بچے کو dudh pila رہی تھی میں پیچھے سے گیا اور ایک پتلی سی لکڑی مالا کی ساری اٹھا کے گانڈ میں دھکیل دی وہ بولی ہائے رام! کون ہے ,میں نے کہا میں تیرا یار ,,وہ ہاتھ جوڑنے لگی,,میں نے کہا ٹھیک ہے ابھی نہیں ,,پھر میں نہانے چلا گیا ,غسلخانے میں اور اسے ٹٹی لگی تھی۔ وہ بھاگ کر سامنے والے غسلخانے میں سنداس کرنے چلی گئی ,,,مجھے پانی کی آواز آئی میں سمجھ گیا سالی ٹٹی کرنے آئی ہے

پھر کیا تھا میں اوپر چڑھ کے دیوار پھاند کے سنداس میں آ گیا دیسی سنداس تھا ,,,اس لئے وہ بیٹھی ہوئی تھی جیسے اس کی ٹٹی گری میں نے گانڈ کے چھید میں ٢ انگلیاں ڈال دیں وہ چلا اٹھی ,,اس کی گانڈ چپچپی تھی ,,پھر میں نے اسے اٹھایا اور اس کی ٹٹی میرے لنڈ اور اس کی گانڈ کے چھید میں لگا دی اور ٹھیلنے لگا اس کے آنسو نکل گئے لیکن مجھے مزا آ رہا تھا ایسا لگ رہا تھا جیسے جنت کا مزا لے رہا ہوں۔ ٢ گھنٹے گانڈ مارنے کے بعد اس کی گانڈ کے چھید سے خون نکلنے لگا وہ زور زور سے رونے لگی پھر میں اسے نہلا کے ڈاکٹر کے پاس لے گیا ڈاکٹر نے کہا گانڈ میں کیا گھسایا تھا ,,میں نے کہا ڈاکٹر صاحب میرا لنڈ اس نے کہا ایک کریم ہے اسے ٣ بار دن میں لگا نا ٹھیک ہو جائے گا ,,گھر آتے ہی میں نے کریم لگائی ٢ دن بعد ٹھیک ہؤا ,,,بس سلسلہ چلتا رہا میں چودتا رہا اس کی گانڈ وہ چدواتی رہی ......مجھے بتائیے کہ کیسی لگی میری یہ کہانی میری شناخت ہے ؟؟؟

2 comments:

  1. Ager koi Girl Ya Aunty
    Good Friendship Love And Romantic Chat Phone Sex Ya
    Real Sex Karna Chahti Hai To Contact Kar Sakti Hai WhatsApp No. 0306-5864795

    ReplyDelete
  2. Ager koi girl ya aunty sex kerna chahti ho to
    Muje

    emel

    Kare

    Men
    Chut


    Ka

    Dewana ho

    Meri emel




    aliaraman990@gmail.com

    ReplyDelete